16.12.11

Ánimo Guaje Villa

Como xa sabemos, o mellor e o máis guapo dos futbolistas, está gravemente lesionado. Estou moi triste, estou verdadeiramente mal e preocupada pola súa recuperación, porque Villa é moi importante e forma parte da miña infancia.
Acórdome moitísimo, das veces que estaba cunha amiga, falando sempre das ganas que tiña de coñecer a ese grande home dos meus soños.
Cando a miña nai díxome que estaba mal, púxenme tan triste, que me caian as lágrimas.
Dende o meu blog, con esta entrada, quero transmitirlle todo o meu cariño, porque sei que vaise recuperar antes que empece a Eurocopa e cos seus maravillosos goles, vamos gañala.
Quérote David Villa!

2 comentarios:

  1. non e o mellor os mellores son cristiano e messi e despois xavi e iniesta
    non este paquete q non vai chegar a eurocopa e que non vai volver a seleccion porq esa lesion vai ser o que vai acabar coa sua carreira
    aparte de que e un paquete e e mais feo q un morcego

    ResponderEliminar
  2. non tes nin idea de futbol seguramente que non volva a ser tan bo como antes aparte de que estaba en decadencia .
    e os mellores son cristiano e messi e despois xavi e iniesta

    ResponderEliminar