11.2.12

ALBERTO PASÍN, ÁMOTE

Á PERSOA MÁIS IMPORTANTE DA MIÑA VIDA!

Just The Way You Are. Acórdaste?

Na anterior entrada, falei sobre os meus amigos, que como dixen, sodes algunhas das persoas que máis quero.
Pero queda unha persoa que fai que eu sexa completamente feliz.
Como é San Valentín, o día dos namorados...
Vou falar del, do neno do que estou namorada.
Sei que non hai ser humano perfecto, que non se equivoque algunha vez ou que non faga dano. Aínda que todas esas conclusións sexan verdade, para min hai unha persoa que está cerca de cumprilo; chámase Alberto Pasín.
Antes de nada, quero darlle as grazas a Isa, unha das súas amigas, a que fixo que todo isto sexa posible.
Porque dende que estou con el, todo é alegría e ilusión. Aguanta as miñas tonterías, os meus enfados...
Aínda que houbera que facer algúns sacrificios, estou feliz de telo ao meu lado e amalo cada segundo máis. É a persoa máis importante da miña vida. Non hai outro coma el.
Gozo dos momentos ao seu lado, amo a súa mirada, o seu cabelo, a súa voz e todo o demáis.
É o neno máis bo que se pode coñecer.
Encántame que me faga soñar, que queira un futuro xunto a min, aínda que a vida é moi difícil.
Alberto, xa non sei que poñer nesta entrada, porque sabes que te amo máis ca nada neste mundo, aínda que sexa unha mocosa de 15 anos.
Estou perdidamente namorada de ti, e quero que saibas que sempre vou estar ao teu lado, axudándote no que necesites, aínda que algún día a vida faga que só sexamos dous amigos.
Ámote moito, meu amor!
TE AMO!

1 comentario: